Стручно усавршавање

Назив/тема стручног усавршавања К1, К2, К3, К4 Број сати
Здраво одрастање К3П:4,6 23-25.05.200318+6
Активно учење К2П:5,6 30.05.-01.06.24
Информатичка револуција почиње у учионици 18-24.08.2003.

42

  Имплементација курикулума  32
Израда школског програма и евалуација у образовању 32
Подршка у вођењу дневника евиденције образовно васпитног рада и примени описног оцењивања у првом разреду   10.12.2003.6
Учимо заједно-живимо заједноУчење за толеранцију Мај 2005.
  Методика наставе и српског језика у разредној настави К1П:4,5 04.12.2005.

8

22.Зимски сусрети учитеља Србије   11.02.2006. 

6

Читањем и писањем до критичког мишљењаI , II,III и IV модул К2П:6 48+42
Луткарство у настави и ван наставним активностима К1П:6,8 12-13.05.2007.

16

Сметње у учењу-препознавање и превазилажење К2П:3,6 05.10.-14.02.2008.

18

О раду Дечјег савеза 10.09.2008.

4

Тајне читања лектире 9.05.2009.

8

Подршка наставницима разредне наставе за примену кључних знања у области вредновања у настави српског језика,математике и природе и друштва 17.06.2010.

8

Мотивација за учење и психолошки принцип учења 26-27.03.2011.

16

Индекс за инклузијуТренинг за примену К4П:3 02.07.2011.

8

Инклузовно образовање стратегије и поступци прилагођавања настави К4
Планирање у разредној настави уз примену иновативних метода К2П:6 06.10.2012.

8

Настава у облаку К2П:6,8 15.10.-10.11.

24

Писмо учитељу-практична упутства за предавање у млађим разредима ОШ К4П:6,8 8
Табла и креда данашњице   14.01.2014.

1 дан

Blog,twiter I facebook у настави К2П:6,8 24
 Смотра луткарства“Наша срца куцају у истом ритму“  11.04.2014.

8 сати

 

 

 

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s